Selecteer een pagina

Administratiekantoor Breda NN Administratie - De meest betrouwbare boekhouder/boekhouding-, financiële en andere administratieserviceprovider in Breda


Wegens grote drukte heb ik op dit moment een tijdelijke klantenstop. Hierdoor is alle contactinformatie tevens tijdelijk van de website verwijderd. Ik zie u op een later moment graag terug.

NN administratie.nl

NN Administratie is een administratiekantoor dat zich richt op ondernemers in de regio Brabant. NN Administratie is in 2010 opgericht door Nathalie Noorland . Wij zijn een klein kantoor dat zich richt op de belangen van de ondernemer. Bij ons ben je geen nummer, maar een persoon. We gebruiken daarom geen negen- tot vijf-mentaliteit! Je hebt een vast contactpersoon!

Wij zijn een klein kantoor dat zich richt op de belangen van de ondernemer.

Bij ons bent u geen getal, maar een persoon.

Boekhouding

U besluit uw droom te volgen, de gok te wagen en uw eigen bedrijf te beginnen. Alles komt naar je toe en alles moet geregeld worden. Voor veel ondernemers niet het mooiste, maar zeker heel belangrijke: boekhouding. Als ondernemer bent u verplicht om een ​​boekhouding bij te houden. De boekhouding geeft inzicht in de eerste plaats. U weet precies hoe uw bedrijf het financieel doet.

De boekhouding is ook de basis voor uw belastingaangifte (btw en inkomsten en / of vennootschapsbelasting). De Belastingdienst stelt daarom wettelijke eisen aan een goede administratie.
U hebt ook een inzichtelijke boekhouding nodig voor bijvoorbeeld het aanvragen van financiering.
Kortom: Administratie diensten die voldoen aan de wettelijke vereisten is een must voor u als ondernemer!

En wij , het beste boekhoudkantoor zzp breda kan je daarbij helpen!

Accountancy In Breda

Administratie uit handen

Heeft u uw eigen software waarmee u uw financiële administratie verwerkt? Dan kunnen we periodiek controles op u uitvoeren en, indien nodig, tussentijdse cijfers opstellen van de administratie die u hebt uitgevoerd. We hebben uitgebreide ervaring met verschillende boekhoudpakketten en Financiële administratie dienst- pakketten.

U kunt ons ook de vereiste documenten op maand- of kwartaalbasis overhandigen en 100% focussen op uw belangrijkste taak: uw bedrijf runnen.

Voor elk wat wils!

Werkzaamheden

Een administratie bijhouden, omvat de volgende werkzaamheden:

  • documenten inboeken zoals bankafschriften, verkoop- en inkoopfacturen, kas, bank, giro en memoriaal;
  • de boekhouding uitwerken;
  • de boekhouding controleren.

Administratiepakketten

Wij werken met de volgende pakketten:

  • Snelstart (voor uw administratieve bescheiden, btw aangifte, ICP aangifte)
  • Loon  (voor uw personeel)
  • Unit4 Fiscaal gemak (voor uw jaarwerk en aangifte inkomstenbelasting en / of vennootschapsbelasting)
  • Tevens werken wij op locatie met: SAP, Exact, Exact online, Afas…….

Kortom: wij hebben alles in huis!

Steun onze dienst op Social Media

Bent u tevreden met mijn diensten?

Steun deze site en diensten door deze hieronder via Social Media te delen.

Financiële dienstverlening

Financiële dienstverlening

Jaarlijks bent u verplicht om bij de Belastingdienst aangifte te doen over uw inkomsten, bezittingen en schulden. De aangifte van een ondernemer is vaak omvangrijker dan de aangifte van een particulier. Wij kunnen u van dienst zijn bij het opstellen van de volgende belastingaangiften:

  • aangifte omzetbelasting (incl. ICP-opgaaf)
  • aangifte loonbelasting
  • aangifte inkomstenbelasting
  • aangifte vennootschapsbelasting

Controle belastingaanslagen

Naar aanleiding van de ingediende aangifte wordt er door de Belastingdienst een aanslag opgelegd. Wij controleren deze aanslagen voor u of ze zijn opgelegd conform de ingediende aangifte. Mocht dit niet het geval zijn dan kunnen wij namens u een bezwaarprocedure opstarten.
Op basis van de actuele fiscale wetgeving zullen wij u tijdig adviseren waar u fiscale voordelen kunt behalen.

Inhuur op locatie

Waarom inhuur?

Een belangrijke medewerker van u is (langdurig) ziek of bijvoorbeeld met zwangerschapsverlof en heeft u moeite met het vinden van een geschikte vervanger?

Of komen er drukke tijden aan in verband met aangiftes en het afsluiten van het financiële boekjaar?

Of heeft u gewoon behoefte aan een Financial Controller voor een aantal dagen/uren per week?

Bezettingsproblemen opvangen

U kunt ons hiervoor (tijdelijk) inhuren om deze en andere voorkomende personele bezettingsproblemen op te vangen, zodat u deze periode probleemloos kunt overbruggen.

Zeer flexibel inzetbaar

Wij leveren personele invulling precies op maat.

Uitgebreide kennis boekhoudpakketten

Uitgebreide kennis van diverse boekhoudpakketten waaronder onder andere:

  • Snelstart
  • Afas (online)
  • Exact (online)
  • Unit4
  • Sap

Jaarrekening laten opstellen

Op basis van de gegevens uit uw financiële administratie kunnen wij uw jaarrekening samenstellen. De jaarrekening geeft een goed beeld van de financiële situatie van een onderneming. Het is een standaard rapportage welke gebruikt kan worden voor de jaarlijkse belastingaangifte en bij eventuele financieringsaanvragen.
Wanneer uw onderneming een rechtspersoon is (bijv. Besloten Vennootschap), dan bent u verplicht om jaarlijks uw jaarrekening te deponeren bij de Kamer van Koophandel. Dit mag in een verkorte vorm, ook wel bekend als publicatiestukken. Deze publicatiestukken kunnen wij ook voor u opstellen op basis van uw jaarrekening.
U kent de uitspraak: wij wensen u veel personeel? Toch ontkomen veel ondernemingen niet aan het aannemen van personeel. Wanneer de werkzaamheden u boven uw hoofd groeien, zeker een must! Voor u als ondernemer is het dan van belang een juiste personeelsadministratie te voeren. Wij kunnen voor u de volgende diensten verrichten op dit gebied:
  • opstellen arbeidscontracten;
  • opstellen periodieke loonstroken voor de medewerkers (maandelijks of per 4 weken);
  • verzorgen van de periodieke aangifte loonbelasting (maandelijks of per 4 weken);
  • verzorgen van de periodieke opgave aan de bedrijfsvereniging (maandelijks of per 4 weken);
  • aanmelding bij de Belastingdienst;
  • aanmelding bij de bedrijfsvereniging;
  • opstellen jaaropgaven voor de medewerkers;
  • koppeling loonadministratie met uw financiële administratie.